12 en13 februari - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu 12 en13 februari - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu

12 en13 februari

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Hans

14 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Dunedin

12 februari reizen we door van Curio bay ,helemaal in het zuiden naar Dunedin, ook weer via de Southern Route, ook hier weer veel stops onderweg. we komen aan het einde van de dag aan in onze B&B op het schiereiland van Dunedin, weederom een prachtig uitzicht op de oceaan.

13 februari, het lijkt een zonnige dag te worden, we hebben de korte broek aan en verterekken naar de stad Dunedin. daar aangekomen, om in de Botanische tuin te bekijken, krijgenwe het steeds kouder en begint het te regenen.
We besluiten terug te gaan naar de B&B om een lange broek aan te trekken en omdat het blijft regen besluiten we een treinrit over een oude sproorlijn te maken, dan zitten we tenminste droog.
Het was best een leuke rit, duurde 4 uur, en toch weer veel gezien