2 februari - Reisverslag uit Queen Charlotte Sound, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu 2 februari - Reisverslag uit Queen Charlotte Sound, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu

2 februari

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Hans

03 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Queen Charlotte Sound

We zijn nu in de Marlborough Sounds Regio en vandaag wordt onze baggage naar de volgende lodge gebracht en gaan we zelf lopen naar de volgende lodge.
Maar smorgens vanuit ons bed zien we al dat het regend. De regen waarop iedereen wacht valt uitgerekend vandaag als wij gaan lopen.
De Queen Chalotte Track duur 4,5 uur en is een prachtige wandeling ondanks het slechte weer(het is ook niet koud en dat scheeld) toch een mooie omgeving.
Gek genoeg, toen we bij de volgend lodge ons hadden gedoucht klaarde het weer helemaal op en hebben wel lekker in de zon gezeten

• 06 Februari 2015 - 07:26

Rudi:

Leuke verslagen mooie foto's. Nog veel plezier verder en denk r aan slecht weer bestaat niet alleen slechte regenpakken bstaan wel.grtn Rudi en Annelies