25 januari - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu 25 januari - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Wilma en Hans wgenhb - WaarBenJij.nu

25 januari

Blijf op de hoogte en volg Wilma en Hans

25 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Vandaag zijn we vroeg op pad gegaan naar Cathedral cove, het was een flink eind lopen. maar zeker de moeite waard. alleen net voor dat we er waren verstapte ik (wilma)me, ik heb zoals je misschien kunt zien op de foto mijn enkel helemaal dik. ik heb er gelukkig nu nog geen last van.
we wilde deze cove eigenlijk per boot bekijken, dit hebben na veel zoekwerk over hoe en waar we dit kondenn boeken gevonden.
smiddags met een rubberboot het water op gegaan. was erg leuk , en zeer de moeite waard we gingen met de boot nog een grot in, die van boven open was, daar scheen de zon zo mooi doorheen.
vanavond gaan we lekker relaxen, zodat we morgen weer verder kunnen reizen

• 25 Januari 2015 - 17:05

Inie:

Samen met papa je reisverslag door gelezen. Goed smeren met srl gelei zegt hij.